GCC MEDNARODNO O ODVISNOSTIH IN DELU ZA SKUPNOST

Minule dni so na Gimnaziji Celje – Center z mednarodnimi mobilnostmi na Madžarsko in v Italijo nadaljevali z dvema projektoma programa Erasmus +, ki nagovarjata zelo aktualne družbene teme

Eno pomembnejših področij dela na Gimnaziji Celje – Center (GCC) so zagotovo mednarodni projekti s katerimi šola podpira vzgojno-izobraževalno delo v razredih in v prostor vnaša nove, inovativne ideje ter nagovarja aktualna vprašanja skozi poglede različnih domačih in mednarodnih praks. Minule dni so tako delegacije z GCC preživele na dveh projektnih sestankih projektov DEPEND in MAKE SENSE na Madžarskem in v Italiji.

Projekt DEPEND je nadaljevanje partnerstva med Islandijo, Norveško, Italijo, Hrvaško, Madžarsko in Slovenijo, prvo srečanje partnerjev pa je potekalo v Szegedu in Budimpešti med 8. in 12. 11, GCC sta zastopali obe svetovalni delavki – profesorici Helena Maher Resinovič in Nives Laul. Dvoletni projekt je namenjen izmenjavi dobrih praks na področju različnih oblik odvisnosti, med katerimi bo posebej izpostavljena odvisnost od digitalnih medijev. Do jeseni 2023 bodo skupine dveh profesorjev in dveh dijakov obiskali vse partnerske šole, prva država gostiteljica pa bo marca prihodnje leto prav Slovenija in z njo GCC. Cilj projekta je pregled dobrih praks na področju preventivnega dela in priprava gradiv za učitelje in mlade.

Triletni projekt MAKE SENSE pa nastaja v sodelovanju s partnerji iz Italije, Velike Britanije in Romunije. Njegov osrednji cilj je priprava didaktičnih materialov za učitelje v partnerskih šolah namenjene razvoju ključnih kompetenc evropskega podjetnostnega modela Entrecomp kot so ekonomska in digitalna pismenost, aktivno državljanstvo, komunikacija in podjetnost s poudarkom na delu za skupnost. Srečanje v Rimu, ki je potekalo med 10. in 13. 11., udeležila pa sta se ga prof. Rok Lipnik in ravnatelj Gregor Deleja, je bilo namenjeno predstavitvi prvih osnutkov didaktičnih materialov (GCC pokriva del ekonomske pismenosti za mlade) in razvoju evalvacijskih orodij, ki temeljijo na medvrstniškem vrednotenju in formativnem spremljanju. Sledi priprava učiteljev in pomladansko srečanje v romunskem mestu Konstanca.

Oba projekta dopolnjujeta druga mednarodna partnerstva in projekte GCC. Že v prihodnjih tednih bodo na šoli gostili delegacijo iz Poljske (tema inovativna učna okolja), delegacija dijakov in učiteljev pa se v začetku decembra odpravlja v Estonijo, kjer bodo dijaki v Talinu predstavljali Slovenijo kot mladinski delegati v okviru projekta Model Evropskega parlamenta, profesorji pa teden dni preživeli v družbi kolegov v tamkajšnjih srednjih šolah.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja