Zadnja preizkušnja srednje šole, matura, je strah vsakega dijaka. Vsakdo si želi čim višji rezultat, ki bi mu omogočil vpis na želeno fakulteto in nadaljevanje željene življenjske poti. Nekaterim to uspe, drugim pa tudi ne. Vsekakor se morajo vsi potruditi, kako in zakaj so se potrudili naši zlati maturanti, pa smo danes zvedeli na sprejemu v knjižnici.
Po pozdravnem govoru gospoda ravnatelja smo se z maturanti pogovorili o maturi, študiju in nasvetih za dijake. Na prvo vprašanje – kako postati zlati maturant – so odgovorili precej podobno. Priporočljivo je učenje med letom, sprotno delo, pa tudi imeti zastavljen cilj, da postaneš zlati maturant. Pomembna je samoiniciativa, pa tudi sodelovanje v dejavnostih izven šole oz. krožkih na šoli, kjer pridobiš dosti znanj. Navsezadnje ti tudi celodnevno sedenje za zvezki ne prinese želenega rezultata.
Za študij se je Katarina Vodopivc odločila precej pozno, šele v drugem letniku je začela z resnim premišljevanjem o prihodnosti. ‘Ne odlašajte tako dolgo, vsekakor je izbira študija trajen proces, ki se mu je treba posvetiti. Navsezadnje odločate o svoji prihodnosti,’ je svetovala dijakom. Tudi Nejc Maček o študiju ni bil prepričan do drugega letnika, ko se je začel ukvarjati s programiranjem – takrat se je odločil, da bo pot nadaljeval v tej smeri. Žan Šumiga pa se je odločil že v 7. razredu. Kot je sam rekel, je vedno gojil tiho željo po študiju medicine, na katerega je bil tudi sprejet.
Po kratkem pogovoru, izmenjanih informacijah v stilu zgornjih vprašanj in nekaj resnih temah pa so vsi trije četrtošolcem položili na srce da se naj na maturantskih izletih zabavajo in se povežejo, saj je to edinstvena izkušnja, ki je ne smejo dati v nič. Vsem dijakom na splošno pa sporočajo, naj užijejo svoj čas na tej super šoli, saj so tu, da naredijo nekaj iz sebe. ‘Bodite vztrajni, najdite oporo in izkoristite to, kar vam je dano. Poslušajte in sodelujte, ne vegetirajte. Tako se bo vse izšlo v najlepšem redu,’ so zaključili.
Sledila je še krajša pogostitev in druženje ter obujanje spominov na srednjo šolo in pogovarjanje o pričakovanjih do univerzitetnega življenja.