Danes so četrtošolci začeli s spomladanskim rokom mature, pisali so namreč esej iz slovenščine. Pripraviti so se morali na deli Otroštvo avtorice Nathalie Sarraute in Otroške stvari avtorja Lojzeta Kovačiča.
Dijaki so pisali razpravljalni esej na temo pogleda na svet skozi otroške oči in interpretativni esej o Natašinem odnosu do mame, uporabi slogovnih sredstev v knjigi… o eseju in pripravljanju nanj pa povedali:
Na esej smo se veliko pripravljali in smo predelali res vse mogoče teme, vendar nikoli nismo obravnavali takšne teme, kot je bila danes na eseju. Razpravljalni esej je bil namreč na temo odnosa Bubija in Nataše z nečakinjo Gizelo in polsestro Lili ter o otroškem doživljanju. Zame je bila to res najbolj nepričakovana tema, ki je ni niti na spletu nihče omenjal oz. predvideval. Ni pa bil niti pretežek niti prelahek esej. Bil je zelo dvoličen, ker se dijaki niti med sabo ne strinjajo, kaj so dejansko v določenih točkah morali napisati. Najtežji del pa je bil zame postaviti tezo v uvodu. In ker je se je v navodilih zahtevalo toliko različnih stvari, je bilo izjemno težko postaviti neko tezo, ki bi vse skupaj povezovala.
– Ana Marija Pušnik, 4. D
Naslov je bil po mojem mnenju odličen. Ne preveč zahteven. Si pa moral prebrati obe knjigi, da si imel o čem pisati. Veliko je bilo poudarka na lastni interpretaciji likov, kar je bilo dokaj enostavno spraviti na papir. Pripravljanja mislim da je bilo dovolj, na trenutke mogoče celo preveč. Sploh s strani dijakov, ki so delali paniko še včeraj. Nasploh mi je bil esej dokaj zanimiv , lažji, kot sem pričakoval in vsaj po mojem mnenju tudi uspešno zaključen.
– Matej Ocvirk,4. B
Maturantom želimo veliko uspehov in vestnih priprav še naprej. Poletje ni več daleč (vsaj za tiste, ki se pridno učijo, ne 😉 )!