OIV: analiza podatkov ali ‘štetje avtomobilov’

V dneh od 31.9. do 2. 10. 2015 smo na naši šoli izvedli OIV. Prvi letniki smo sodelovali v projektu Celje- mesto moje mladosti. V okviru projekta je bilo na voljo več programov, med drugimi tudi Analiza prometa.
Uvodnega sestanka za program smo se udeležili že v sredo, 23. septembra. Ker smo dijaki prvih letnikov še precej neiznajdljivi, nas je nekaj zamudilo cele pol ure, saj nismo našli prave učilnice. Profesorici sta nam predstavili potek programa, ki smo ga dijaki preimenovali kar v »štetje avtomobilov«, ker smo to dejansko počeli. 1. oktobra smo se ob osmi uri zjutraj zbrali v računalniški učilnici (tokrat smo jo našli ? ), ter po kratkih navodilih odšli na dve križišči. Čudovito smo se počutili, ko smo hodili mimo drugih srednjih šol, saj smo opazovali, kako se ti dijaki dolgočasijo. Po polurnem štetju pa smo ugotovili, da niso nič na slabšem kot mi. Vozila smo šteli po parih in sicer štirje pari na enem križišču. Prešteti smo morali še vozila na parkiriščih, kar nam je bilo še manj všeč od štetja prometa, saj smo se morali ob tem še premikati. Vrnili smo se v šolo, kjer sta nas že pogrešali profesorici. Ugotovili smo, da program ni le štetje prometa ampak je predvsem naporna obdelava podatkov. V šoli smo si podatke namreč izmenjali ter se mučili in zapletali z računanjem procentov. Ker moramo iz projekta pridobiti oceni, smo začeli z izdelovanjem predstavitev in poročil, ki smo jih naslednji dan morali predstaviti. Profesorici sta izbrali nekaj najboljših, ki bodo o programu poročali v telovadnici. Ostali smo ta dan nadaljevali s pisanjem poročil in se spet zapletali v številkah. S sodelovanjem v tem programu smo pridobili znanje o obdelovanju podatkov, o pomembni prometni legi Celja, seveda smo se spoznali tudi z dijaki drugih oddelkov prvega letnika in se njimi zabavali (predvsem v neprimernih trenutkih).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja