Niz mobilnosti učiteljev Gimnazije Celje – Center je v Erasmus + projektu Učenje z izkušnjami namenjen pridobivanju novih znanj za sodobno poučevanje
Mednarodne mobilnosti in program Erasmus + predstavljata pomemben del identitete Gimnazije Celje – Center (GCC), ki s široko partnersko mrežo skrbi za stalno rast in usvajanje novih praks, ob tem pa ponosno svoje delo predstavlja tudi šolam v tujini oz. tujim učiteljem, ki redno obiskujejo Celje. Zadnji projekt mobilnosti učiteljev iz prejšnje evropske perspektive 2014-2020 (Erasmus +, ključni ukrep 1) je namenjen učenju z izkušnjami in z njim povezanimi metodologiji dela pri uresničevanju kurikularnih ciljev in vodenju obšolskih dejavnosti. Po jesenskih mobilnostih v Španijo, Nemčijo, Estonijo, na Kanarske otoke in Nizozemsko, so januarja in februarja učitelji z GCC obiskali še strukturirane seminarje na Irskem, Portugalskem in Cipru.
Profesorica angleščine in zgodovine Simona Vincelj je v Dublinu (Irska) obiskala seminar na temo projektnega učenja in metode CLIL (Content and Language Integrated Learning), kjer gre za poučevanje vsebine nekega predmeta v povezavi s tujim jezikom. Profesorja Marjeta Brežnik (šport) in Otmar Uranjek (fizika) sta na Portugalskem raziskovala metodo mapinga in učenja v naravi, ki jo bodo na GCC s pridom uporabljali predvsem pri pouku naravoslovja pa tudi pri programu MEPI, mednarodno priznanje za mlade. Zadnja v nizu zimskih mobilnosti pa je potekala na Cipru, kjer sta psihologinja Anja Mikl in zgodovinar Iztok Stariha udeležila seminarja na temo hibridnega učenja in metode flipped classroom (obrnjeno učenje), ki služi spreminjanju klasične pedagoške paradigme in bistveno bolj koncentrirano predhodno pripravo dijakov na učne ure.
S pomladansko-poletnimi mobilnostmi na Švedsko, Islandijo, v Španijo in Estonijo bodo na GCC zaokrožili leto pridobivanja novih izkušenj in začeli z načrtovanjem implementacije novih metod dela v letne priprave prihodnjega šolskega leta. V pomladanskih mesecih pa začenjajo tudi mobilnosti dijakov v tujino – dijaki programa predšolska vzgoja se odpravljajo na 3-tedensko prakso v finskih vrtcih, Celje bo marca gostilo prvo srečanje novega strateškega partnerstva Depend, ki se ukvarja s problemom odvisnosti, nadaljujejo se tudi projekti MEYE (zgodnje učenje matematike), YESSS (podjetnost v srednjih šolah), Students on the move (zdrav življenjski slog), Make Sense (socialno podjetništvo) ter začenjajo nove mobilnosti v okviru obeh akreditacij programa Erasmus +, ki jih imajo na GCC ter novo strateško partnerstvo Protect, ki je namenjeno preoblikovanju učnih okolij.