Matevž Metulj – dijak GCC, pevec FaVoZe, član DRT-ja, torej vsestranski dijak, ki je postal tudi letošnji predsednik Dijaške skupnosti Gimnazije Celje – Center.
Sledko: Matevž, se nam lahko na kratko predstaviš in nam mogoče zaupaš kakšne zanimivosti, ki so o tebi še neznane?
Matevž: Sem Matevž Metulj, dijak 4. j razreda programa predšolske vzgoje. Funkcija predsednika dijaške skupnosti se mi zdi ena najpomembnejših na šoli, kandidiral pa sem zato da sebi in drugim dokažem, da sem tega zmožen.
Sem preprost, zato bi rad našel čim boljše ampak tudi čim bolj preproste rešitve problemov, s katerimi se bom srečal.
S: Izvoljen si bil z veliko večino glasov, si nad tem presenečen ali si zmago pričakoval?
M: Bil sem precej presenečen, ker sem imel občutek da se na predstavitvi nisem ravno dokazal, ter da sta se Nace in Tina predstavila boljše kot jaz, tako da sem bil ob seznanitvi z rezultati šokiran.
S: Kaj meniš, zakaj so se dijaki odločili voliti tebe?
M: Mogoče je bila manjša prednost to, da sem dijak predšolske vzgoje, zato me »predšolci« poznajo z drugih projektov, razen dijakov 1. letnika, ki me še ne poznajo tako dobro. Zakaj pa so me volili tudi umetniki in gimnazijci, pa žal ne vem, nekaj jim je že moralo biti všeč.
S: Veliko dijakov ne ve kakšna je vloga predsednika dijaške skupnosti. Nam lahko ti zaupaš kakšna so sedaj tvoje naloge?
M: Funkcija se mi zdi zelo pomembna, ena najpomembnejših, ki jih lahko dijak opravlja. Sam sem tudi član DRT-ja oz. dijaškega razvojnega tima, kot predsednik pa bom sprejemal odločitve, ki bodo v korist vsem dijakom GCC, udeleževal se bom različnih sestankov, tudi srečanj v Ljubljani. Tam bom predstavil svoje ter ideje vseh nas, dijakov GCC, prav tako pa boste tudi vi obveščeni o novostih s takšnih sestankov.
S: Kaj pa je prva stvar ki bi jo sedaj rad naredil?
M: Naša šola se izredno posveča kulturi, za kar bom poskrbel, da se bo tudi med mojim mandatom, bolj pa bi se rad posvetil tudi športu in ga razvil. Priredil bi več šolskih lig, npr. ligo v hokeju, ki je pred nekaj leti že potekala.
S: Kdaj in kje se lahko dijaki obrnejo nate?
M: Kadarkoli na šolskem hodniku, Facebooku in Snapchatu, mi lahko povedo kaj želijo in si bom sam to zapisal/zapomnil ter kasneje predal naprej.
S: Kot si že prej omenil si dijak predšolske vzgoje. Bodo zato »predšolci« dobili več ugodnosti ali razlik med programi ne boš delal?
M: Zelo rad bi programe povezal, gimnazijcem pokazal kako je pri nas in obratno. Zanima pa me tudi umetniška smer in njihovi strokovni predmeti, ki bi jih rad tudi sam spoznal in predstavil vsem dijakom.
S: Za konec nam še zaupaj kakšen nasvet, kako se iz gosenice razviti v metulja?
M: Svetujem vam, da se čim več vključujete v dejavnosti, pri katerih ste izpostavljeni pritiskom, saj se pod pritiskom najlažje razviješ. Sam v 1. letniku nisem sodeloval nikjer, kasneje v 2. in predvsem v 3. letniku pa sem se vključil in tako tudi sam dozorel.
Hvala za odgovore. Želimo ti veliko uspehov in izpolnjenih idej.