Kristjan Veber je predsednik 1. H razreda programa predšolske vzgoje na GCC. V seriji intervjujev smo se tudi z njim pogovorili o vezeh in vzdušju v razredu.
SLEDKO: Kako ste se v vašem razredu ujeli, ste se že pred vstopom v srednjo šolo poznali? Je v vašem razredu več družboslovcev, naravoslovcev ter ali imate v razredu glasbenike?
KRISTJAN VEBER: Z razredom smo zelo povezani in enotni. Držimo skupaj, čeprav imamo v razredu tudi izjeme, ki ne držijo s celim razredom. Nekateri smo se že od prej poznali preko Facebook-a. Mislim, da bi brez Facebook-a vse bilo veliko težje, glede odnosov. Začeli smo se spoznavati med poletnimi počitnicami, po tem, ko smo izvedeli, s kom bomo v razredu. Nekateri se poznamo iz okoliških šol.
V razredu smo bolj vešči v strokovnih predmetih, v razredu so seveda tudi tisti, ki jim bolj ležijo naravoslovni predmeti. V razredu imamo tudi nekaj glasbenikov. Ena učenka se celo vzporedno izobražuje, zato ima prilagojen pouk.
S: Kako se ti zdi, da so razredničarka, učitelji in tutorji ublažili prehod iz osnovne v srednjo šolo? Ali tutorji sodelujejo z vami?
KV: Naša razredničarka je vredu. Prvi dan je nastopila strogo, sedaj pa je vse bolj sproščeno. Seveda smo bili prvi dan vsi preplašeni in smo jo zato narobe dojemali. Je prijazna, pri njej mi je všeč, da se lahko o naših težavah pogovorimo z njo. Učitelji so nam na začetku prilagajali, če potrebujemo dodatne razlage, so nam na voljo. Tutorji zelo sodelujejo z nami, zato so nam zelo všeč, večkrat nam posodijo stare teste. Svetujejo nam tudi o obnašanju pri posameznih profesorjih. 😉
S: Ste se povezali z višjimi letniki, posebej ti kot predsednk? Kaj od njih pričakujete?
KV: Z nekaterimi starejšimi smo se seveda zelo povezali in nam kot tutorji svetujejo in pomagajo, včasih dobimo od njih tudi teste.