INTERVJU: Gumbin – preproste ideje dajo najboljšo rešitev

Danes je na šoli potekal Dan žvečilnega gumija ob svetovnem dnevu zemlje. Na šolo pa je prišla tudi predstavitvena ekipa Gumbina, sodobno oblikovanega namiznega koška za zvečilne gumije, ki vsebuje prostor za odpadke in Gumbin lističe. Medtem ko ste čakali, da bi izpolnili anketo in si prislužili paket zvečilnih gumijev, pa ste lahko pokramljali z enim od članov. Sledko se je pogovoril z Domnom, direktorjem in pobudnikom Gumbina.

Sledko: Kako ste prišli do ideje gumbina?

Domen: Zelo me je jezilo, ker je moja žena v lokalih neprestalno iskala stare račune, papirčke in podobne stvari, da je vanje lahko zavila žvečilko. Nastal pa je spet problem, kam ta papirček odvržti. Zato sem se spomnil, da bi lahko na mizah imeli majhne smeti in papirčke, kamor bi lahko odlagali čigumije. Gumbin pa vodi tudi v čistejše okolje. Na ulicah je veliko manj čigumijev, kar je super. Poleti, ko imamo lahke čevlje in je zunaj 30, 40 stopinj, zelo občutimo leplenje čevlov na tla, z odlaganjem žvečilk v gumbin pa se temu izognemo.  Enostavno povedano velikokrat preproste ideje dajo najboljšo rešitev.

S: Koliko časa pa je minilo od ideje do produkta? Kakšen je bil postopek?

D: Trajalo je nekaj več kot dve leti. Najprej smo idejo seveda morali zapisati, si izmisliti zgodbo, ki bo predstavljala produkt, narediti skice… Čisto na koncu pa si izmisliti ime, narediti dizajn in izbrati materijalkar je v našem primeru kovina. Obstajajo tudi tako imenovani gumdropi, ki pa so reciklirani skupaj z zvečilkami. Mi nismo šli v te vode, smo se bolj potrudili z izgledom (smeh).

S: Kdo vse pa lahko kupi gumbin oziroma komu vse ga ponujate?

D: V prvi vrsti so lokali, hoteli, čakalnice, sejne sobe… Prostori, kjer se zadržuje veliko ljudi. Kupi ga pa lahko tudi fizična oseba preko slovenika.eu, to je spletna trgovina samo za slovenske produkte. S prodajo smo se zaenkrat omejili samo na Slovenijo. Velikokrat pa tudi, ko gremo v kakšen lokal in nimajo gumbina, jim predlagamo našo simpl’ idejo. Najprej se itak zbunijo, da tega pa res ne rabijo, ker ne vejo, da problem obstaja. Čez nekaj časa pa le ugotovijo, da je pod mizami in stoli res preveč zvečilk. Pogovarjamo se tudi z uporabniki in moram reči, da so vsi zelo zadovoljni in pohvalijo našo idejo.

Sledko se vam zahvaljuje za vaš čas in vam želi še veliko dobrih idej, prodanih gumbinov ter uspeha na poslovnem področju.

1 Komentar

  1. Pingback: Intervju-raziskovalna naloga na temo žvečilnega gumija | Sledko

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja