Oreo je blagovna znamka “sendvič piškotov”, sestavljenih iz dveh piškotov polnjeni s sladkim kremnim nadevom. Uvedlo ga je podjetje Nabisco, 6. marca 1912, prek serije prevzemov podjetij; od leta 2012 pa sta tako Nabisco kot tudi Oreo v lasti Mondelez International. Piškoti Oreo so na voljo v več kot sto državah, vedno bolj pa so popularne tudi tako imenovane limited edition (izdaje).
“Oreo piškot” je prvič razvilo in proizvedlo podjetje National Biscuit Company (danes znano kot Nabisco ) leta 1912 v svoji tovarni Chelsea v New Yorku v današnjem kompleksu Chelsea Market, ki se nahaja na Deveti aveniji med 15. in 16. ulico. Danes je ta isti blok Devete avenije znan kot “Oreo Way”. Ime Oreo je bilo zaščiteno kot blagovna znamka 14. marca 1912. Izdano je bilo kot imitacija originalnega piškotka Hydrox, ki ga je izdelalo podjetje Sunshine in je bilo predstavljeno leta 1908.
Januarja 2006 je Nabisco zamenjal transmaščobo v piškotu Oreo z nehidrogeniranim rastlinskim oljem. Junija 2012 je Oreo objavil oglas s piškotkom polnjenim z mavrično kremo, da bi proslavil mesec ponosa LGBT; sam piškotek je bil izmišljen in ni bil izdelan ali na voljo za prodajo. Oglas je sprožil nekaj negativnih komentarjev konservativcev, vendar je OREO stal za njihovo promocijo in izjavil, da ima “Kraft Foods ponosno zgodovino slavljenja raznolikosti in vključenosti. Temu je v letu 2012 sledil niz oglasov v spomin na druge praznike in dogodke, vključno z modro, belo in rdečo kremo v čast dnevu Bastilje , tok piškotnih drobtin, ki označuje pojav Meteorski dež Delta Aquariids in piškotek z nazobčanim ugrizom za promocijo Tedna morskih psov na Discovery Channel.