Izdelki (products) so eden od glavnih vidikov podjetij povsod, ki pomaga ohranjati gibanje ljudi in rast gospodarstva. Vendar pa je način razvoja izdelkov in način uporabe virov lahko zapletena stvar, ki jo je treba razumeti, zlasti v globalnem kontekstu.
Svetovni dan izdelkov se je začel kot način praznovanja obletnice Mind the Product, podjetja, ki si prizadeva združiti ljudi, da bi delili svoje izkušnje s prodajo, proizvodnjo in razvojem izdelkov. Po njihovih spletnih straneh so ta dan začeli promovirati leta 2010 v Londonu in od takrat upravljajo neformalne meetup dogodke po vsem svetu v več kot 140 mestih. Namen današnjega je povečati ozaveščenost o tem, kako upravljanje izdelkov vpliva na svetovno gospodarstvo.
Mind the Product je največja skupnost za upravljanje proizvodov na svetu. Skupnost ima redna lokalna srečanje ProductTank v več kot 200 mestih po vsem svetu. Gostijo tudi konference, delavnice in dogodke usposabljanja. Vsakoletni dogodki se dogajajo v krajih, kot so Hamburg, Singapur, San Francisco in London. Ti dogodki veljajo za dogodke za srečanje z drugimi razvijalci izdelkov, oblikovalci in upravitelji izdelkov ter honing vaše obrti izdelkov.
